вторник, 26 апреля 2011 г.

ЛЕТО

Полночь поет
Под душем из звезд.

10 комментариев:

  1. Личи на хаику поезију. Лепо је. :)

    ОтветитьУдалить
  2. Уже мечтаю попасть под этот душ...

    ОтветитьУдалить
  3. MarinaBel, Elena - спасибо :) Всегда приятно видеть Вас в гостях.
    Halia, судя по погоде ждать лета осталось не долго. Боюсь только, что оно опять будет невыносимо душным.:(
    Myth, верлибр далеко не всегда похож на хокку.:) Верлибр может иметь любое количество строк, слогов, может быть ритмичным или нет, частично рифмованным или нет... Хокку - очень строгая форма, а верлибр - полное ее отсутствие.

    ОтветитьУдалить
  4. Myth, лепо је видети на журци! Овај блог посиавиасцхен слободном стиху - Фрее поезије. Бесплатно није увек стих као хокеј:) слободном стиху могу имати било који број линија, слогови могу бити ритмички или не, делимично римованом или не .... Хокеј - веома строге форме и слободан стих - своје потпуно одсуство. Надам се да вам као овде:) И надам се да Гоогле има тачно преведен моје речи.

    ОтветитьУдалить
  5. Floyd, хвала другарице. Нисам баш упућен, ја само кажем да ми личи на хаику. :) Сад ми је јасније. Ја пишем прозу, приче па зато много не залазим у поезију. Моја грешка. Поправићу то. :)

    ОтветитьУдалить
  6. Узгред, овај твој коментар нисам видео до сад. :)

    А гоогле никад не преведе добро речи. Разумемо се ми и овако. Наши смо. :)

    ОтветитьУдалить
  7. Нашао сам блог Гоогле Транслатор. Можда ће помоћи да разумеју једни друге. То је штета што је чини тако лош превод.

    ОтветитьУдалить
  8. Не зря мы собираемся строить свою обсерваторию:-)
    Хорошо читаются такие стихи!

    ОтветитьУдалить